Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja Prokeming.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino Prokeming (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Prokeming d.o.o., Košenice 47, 8000 Novo mesto, ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).

Ob registraciji v sistem Prokeming, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Prokeming, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Podatki o podjetju

Prokeming d.o.o.

Košenice 47

8000 Novo mesto

Slovenija

Matična številka: 5321590000

Davčna številka: 49353900

Telefon: 051 201 649

Elektronska pošta: info@prokeming.si

Splošni pogoji postanejo zavezujoči za kupca, ko odda spletno naročilo za izdelek v trgovini.

Varovanje osebnih podatkov

O varovanju osebnih podatkov si lahko preberete več v Politiki zasebnosti.

Uporabniki

Spletno trgovino Prokeming lahko uporabljajo tako registrirani člani kot tudi gostje. Registracija ni obvezna za nakup izdelka.

Dostopnost informacij

Podjetje Prokeming kupcu zagotavlja naslednje informacije:

  • Podatke o podjetju (Ime in sedež podjetja, številka registra)
  • Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • Značilnosti prodajanih izdelkov in njihova dostopnost
  • Pogoji dostave
  • Cene izdelkov ter način plačila
  • Časovna veljavnost ponudbe in rok v katerem je možno odstopiti od pogodbe
  • Postopek za vlaganje pritožbe oziroma spora

Naročilo

V spletni trgovini je mogoče naročati izdelke 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Izdelke je mogoče naročiti v slovenskem jeziku, z dostavo na območju Republike Slovenije. Naročilo lahko izvede fizična ali pravna oseba. Če nakup opravi pravna oseba, je v opombo pri oddaji naročila, potreno vpisati še davčno številko in označiti ali je pravna oseba davčni zavezanec ali ne.

Kupoprodajna pogodba med kupce in podjetje Prokeming se sklene, ko kupec odda naročilo v spletni trgovini in od podjetja dobi prvo elektronsko sporočilo, ki potrjuje sprejem naročila. Za naročilo so veljavne tiste cene, ki so bile aktualne, ko je bilo naročilo oddano in so zapisane v elektronskem sporočilu sprejema naročila.

Do oddaje naročila kupec pride v naslednjih 3 korakih:

  1. Izbrani izdelek ali več izdelkov kupec doda v košarico, do košarice dostopa s klikom na gumb »Prikaži košarico« ali preko navigacijskega menija s klikom na oznako »Košarica«.
  2. V košarici so na pregled vsi izdelki in naročene količine. Količino je možno spremeniti z vpisom nove, in klikom na gumb »Posodobi košarico«. Izdelek je možno odstraniti iz košarice s klikom na X oznako, ki se nahaja v  prvem stolpcu tabele. V primeru unovčitve kupona, se v vrstico »koda kupona« vpiše kodo (prejeto v elektronskem sporočilu, oziroma v obliki promocijskega kupona) in potrdi z gumbom » Unovči kupon«. Naslednji korak nakupa se izvede s klikom na gumb »Nadaljuj na blagajno«.
  3. V naslednjem koraku se vpiše podatke o plačniku. Pri nakupu pravnih oseb, je  v opombo pri oddaji naročila obvezen vpis davčne številke in označitev, če je pravna oseba davčni zavezanec ali ne. Če se naslov za dostavo razlikuje od naslova kupca, se označi polje »Dostavi na drugi naslov« in vpiše naslov za dostavo. Pod naslovom »Vaše naročilo« je povzetek naročila. V zadnjem koraku se označi željen način plačila; Plačilo po povzetju, PayPal ali plačilo s kreditno kartico (Visa, Mastercard). Naročilo je uspešno oddano po kliku na gumb „Kupite sedaj“ in prejetju potrditvenega elektronskega obvestila s statusom »Sprejeto« na elektronski naslov, ki ga kupec vnese ob prijavi v spletno trgovino. To elektronsko obvestilo ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je začela odprema.

Obveščanje o nakupu

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je bilo naročilo sprejeto. Podjetje Prokeming lahko preko posredovanih kontaktnih informacij, kupca kontaktira, če je potrebno razjasniti ali preveriti, katere izmed poslanih podatkov.

V primeru plačila po povzetju bo naročilo potrjeno in odpremljeno najkasneje v 2-5. delovnih dneh po oddaji naročila, in sicer z novim e-obvestilom o potrditvi in odpremi naročila. Če naročenega izdelka ni na zalogi ali naročila ni mogoče izvesti zaradi drugih razlogov, bo kupec obveščen po elektronski pošti. V primeru napake lahko kupec naročilo v času do prejema elektronskega obvestila o potrditvi in odpremi naročila prekliče brez dodatnih stroškov.

Po odpremi naročila kupec prejme na elektronski naslov e-obvestilo s statusom »Poslano«.

Če ponudnik sumi, da je prišlo do zlorabe spletne trgovine, lahko naročilo zavrne. Z izvedbo naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje izrecno opozorjen.

Ponudba izdelkov in cene

Spletne cene veljajo za vse registrirane člane in goste spletne trgovine Prokeming. Vse cene vsebujejo vračunan DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba Prokeming.si lahko spreminja.

Cenik za dostavo (z vštetim DDV)

Obračuna Prokeming d.o.o.

Stroški pakiranja in dostave so pri nakupu nad 50,00€ brezplačni, v vrednostih do 50€ je cena pakiranje in dostave 3,95€ z dostavno službo GLS: Stroški pakiranje in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

Dostava

Dobavljivo blago bo ponudnik odposlal v roku 2-5 delovnih dni. V kolikor naročenega izdelka ni na zalogi, vas ponudnik o tem obvesti preko elektronske pošte in vas seznani s predvidenim rokom dobave. V času izrednih razmer je čas dostave lahko daljši, v tem primeru vas prosimo za prilagoditev situaciji in razumevanju glede daljšega dostavnega roka.

Načini plačila

Spletna trgovina Prokeming omogoča naslednje načine plačila:

  • Z gotovino ob prevzemu pošiljke
  • S PayPal-om
  • S plačilno oziroma kreditno kartico Mastercard in Visa

Kode za popust

Kode za popust se lahko izkoristijo v spletnih trgovini in so časovno omejene. Če se koda ne izkoristi v predvidenem časovnem roku, postane neveljavna. Pri nakupu je možno izkoristiti največ eno kodo za popust.

Pravica do odstopa od pogodbe

Kupec ima pravico do odstopa od pogodbe, s sporočilom o odstopu od pogodbe na elektronski naslov info@prokeming.si, brez navedbe razloga za svojo odločitev, v roku 14-ih dni po prejemu izdelka.

Kupec mora v 14-ih dneh, po poslanem sporočilu o odstopu od pogodbe, vrniti prejeti izdelek podjetju Prokeming na njihov naslov.

Vrnjeni izdelek mora biti nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če za uničenje, izgubo ali zmanjšanje količine izdelke ni kriv kupec.

Stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga, poravna kupec. Vračilu mora kupec obvezno priložiti kopijo računa.

Podjetje vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec.

Reklamacije

Ponudnik odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini. Kupec sporoči reklamacijo na e-naslov: info@prokeming.si, vrnjenemu blagu pa mora priložiti kopijo originalnega računa. Ponudnik bo v 5-ih delovnih dneh, po pisnem sporočilu kupca, potrdil prejem reklamacije in kupca seznanil s potekom postopka obravnave reklamacije.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno, ali pa ga po izključno vnaprejšnjem dogovoru s podjetjem Prokeming d.o.o., vrne po pošti na stroške prodajalca. Dogovor je možen preko elektronskega naslova ali telefona. Prodajalec pošlje na naslov kupca dostavno službo za prevzem zavrnjenega blaga. Drugačen način vračila na stroške prodajalca ni možen. Pošiljk z odkupnino prodajalec ne sprejema!

Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki so že bile obstoječe na izdelku. Prodajalec ne odgovarja za napake, do katerih je prišlo zaradi neprimerne rabe izdelka.

Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu, ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako, blago z napako zamenja z novim, brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

Podjetje mora pisno odgovoriti kupcu najpozneje v osmih dneh po prejemu reklamacije, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije tako, da nemudoma obvesti prodajalca. Po dogovoru prodajalec pošlje dostavno službo, ki prevzame paket v enakem stanju, kot je bil dostavljen (brez naknadnih dodajanj ali odstranjevanj vsebine paketa), skupaj z izpolnjenim reklamacijskim zapisnikom. Prodajalec se zavezuje, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Za zaščito prenosa podatkov spletna stran podjetja Prokeming uporablja SSL certifikat.

Za varno plačilo s kreditnimi karticami se uporablja globalna plačilna platforma Stripe.

Komunikacija

Podjetje Prokeming d.o.o. bo kontaktiralo kupca samo v primeru, če ta v komunikacijo privoli. Smatra se, da kupec poda svojo privolitev, s posredovanjem svojih kontaktnih podatkov.

V primeru pošiljanja oglasnih sporočil, bodo ta jasno označena ter imela možnost odjave od njihovega prejemanja.

Ocena in mnenje

Ocena in mnenja, ki jih napišejo kupci so namenjene vsem uporabnikom spletne trgovine. Mnenja lahko napiše vsak uporabnik spletne trgovine. Podjetje ne bo objavilo mnenj, ki so žaljiva ali neprimerna ali če oceni, da niso koristna obiskovalcem spletne strani.

Z oddajo mnenja se avtor strinja, da se njegovo mnenje objavi na spletni strani in ga podjetje Prokeming d.o.o. lahko uporabi za svoje potrebe.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina podjetja Prokeming in vsi podatki na njej so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati brez predhodnega dovoljenja.

Omejitev odgovornosti

V primeru, da se lastnost, dobavljivost ali cena izdelka spremeni tako hitro, da podjetju ne uspe pravočasno popraviti vrednosti v spletni trgovini, bo podjetje o spremembah obvestilo kupca in mu ponudilo možnost odstopa od pogodbe ali zamenjave naročenega artikla.

Izključitev odgovornosti

Podjetje si pridržuje pravico do onemogočanja delovanja spletne strani zaradi tehničnih in drugih težav ali vzdrževanja. V primeru tehničnih težav podjetje lahko prekliče oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročila bo podjetje o tem obvestilo kupca. Kupec je odgovoren, da poskrbi za ustrezno računalniško varnost pred dostopom do spletne trgovine in uporabi varno geslo za dostop do uporabniškega računa.

Pritožbe in spori

Podjetje Prokeming d.o.o. spoštuje evropsko in slovensko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožba se odda na elektronski naslov podjetja (info@prokeming.si). Postopek pritožbe je zaupen. Podjetje v petih dneh od prejetja pritožbe potrdi njen prejem, ter kupca obvesti o trajanju obravnave prejete pritožbe.

V primeru sodnega reševanja spora, je pristojno sodišče stalnega prebivališča potrošnika.

Izvensodno reševanje sporov

Podjetje ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov.